Základní Přehled naší nabídky DVPP pro mš – na tyto akreditované programy lze čerpat dotaci.
Cena zahrnuje: odborný seminář dle příslušného zaměření, učební pomůcky a materiály, občerstvení a studený catering, tiskové materiály ( elektronická verze), závěrečné osvědčení.
Název kurzu | Počet hodin | Šablona, ve které lze kurz realizovat | Dotace na šablonu při využití jedním pedagogem | Cena kurzu pro jednoho pedagoga | Dotace při využití šablony pro 10 pedagogů | Cena kurzu pro 10 pedagogů |
Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů v MŠ | 16 h | I/2.2 Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ v rozsahu 16 hodin |
6752 Kč |
4200 Kč | 67 520 Kč |
42 000 Kč |
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti prevence syndromu vyhoření, komunikace, sebereflexe a sebepoznání a schopnosti spolupráce. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, které přímo souvisejí se zachováním motivace pedagogů ke kvalitnímu a plnohodnotnému výkonu pedagogické práce. Pedagogové jsou často výbornými odborníky z pohledu pedagogického a didaktického, ale jejich práce je založena na mnohdy velmi náročné interakci s dětmi a mladými lidmi. Program bude realizován v rozsahu 16 vyučovacích hodin rozdělených na 9 hod. teoretické přípravy a 7 hod. praktického nácviku. |
||||||
Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů v MŠ II. |
40 h |
I/2.1 Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ v rozsahu 40 hodin |
16 880 Kč |
12000 Kč | 168 800 Kč |
120 000 Kč |
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti efektivní komunikace, prevence syndromu vyhoření, sebepoznání a sebereflexe a spolupráce. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, které přímo souvisejí s dovednostmi pedagogů MŠ v oblasti komunikace s dětmi v předškolní výchově, ale i při komunikaci a spolupráci v pedagogické práci v širším významu slova, zároveň také v komunikaci a spolupráci s kolegy, nadřízenými a v neposlední řadě í při komunikaci s rodiči žáků a dětí. Pedagogové jsou skupinou ohroženou syndromem vyhoření, kterému je potřeba předcházet. Důležitou oblastí je osobnostního rozvoje je také sebereflexe a sebehodnocení. Program bude realizován v rozsahu 40 vyučovacích hodin rozdělených na 24 hod. teoretické přípravy a 16 hod. praktického nácviku. |
||||||
Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ – osobnostně sociální rozvoj dvouletých dětí v MŠ |
24 h | I/2.4 Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ | 10 128 Kč | 7500 Kč | 101 280 Kč | 75 000 Kč |
Cílem programu je seznámení pedagogických pracovníků MŠ se specifiky práce s dvouletým dítětem v předškolním zařízení. Cílem programu je příprava pedagogických pracovníků na začleňování dvouletých dětí do běžného provozu MŠ. Program má teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje tato témata: Psychosomatický vývoj dítěte v batolecím období, Metody a formy pedagogické práce s ohledem na věkové zvláštnosti dvouletého dítěte, Provozní a hygienická pravidla při práci s dětmi v předškolním zařízení, Vedení dvouletého dítěte k hygienickým návykům, Uplatňování zásad správného životního stylu dvouletého dítěte, Zásady tvorby jídelníčku v batolecím období, Řešení nepříznivých výchovných situací v práci s dvouletým dítětem z pedagogicko-psychologického hlediska a Související legislativa. Praktická část kurzu je realizována formou získání kompetencí pro práci s dvouletým dítětem v MŠ, jako jsou modelové situace, cvičení, skupinové aktivity posluchačů, problémové úkoly, diskuze a příklady dobré praxe s následnou reflexí. Program bude realizován v rozsahu 24 vyučovacích hodin a půjde o 16 hodin teoretické výuky a 8 hodin praktické výuky včetně sebezkušenostní zážitkové výuky. |
||||||
Čtenářská pregramotnost a její rozvoj v MŠ |
16 h |
I/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ DVPP v rozsahu 16 hodin | 6 752 Kč | 4200 Kč | 67 520 Kč | 42 000 Kč |
Cílem programu je rozvoj pedagogických pracovníků MŠ v oblasti rozvoje předčtenářské gramotnosti v MŠ. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, které přímo souvisejí s podporou čtenářské pregramotnosti jak v běžné práci se třídou, tak v cílené přípravě předškoláků. Velký význam má rozvoj předčtenářských dovedností při práci pedagogů MŠ s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Cílem je seznámit účastníky se základními pojmy a poznatky v dané problematice a zároveň je naučit způsobům jejich praktického využití při práci s dětmi v MŠ. Program bude realizován v rozsahu 16 vyučovacích hodin rozdělených na 9 hod. teoretické přípravy a 7 hod. praktického nácviku. |
||||||
Matematická pregramotnost a její rozvoj v MŠ |
16 h |
I/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ DVPP v rozsahu 16 hodin | 6 752 Kč | 4200 Kč | 67 520 Kč | 42 000 Kč |
Cílem programu je rozvoj pedagogických pracovníků MŠ v oblasti rozvoje matematické pregramotnosti v MŠ. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, které přímo souvisejí s podporou matematické pregramotnosti jak v běžné práci se třídou, tak v cílené přípravě předškoláků. Velký význam má rozvoj základů matematického myšlení při práci pedagogů MŠ s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Cílem je seznámit účastníky se základními pojmy a poznatky v dané problematice a zároveň je naučit způsobům jejich praktického využití v práci s dětmi v MŠ. Program bude realizován v rozsahu 16 vyučovacích hodin rozdělených na 6 hod. teoretické přípravy a 10 hod. praktického nácviku. |
||||||
Podpora přirozeného rozvoje řeči dětí- primární logopedická prevence a její rozvoj v MŠ |
60 h |
I/3.1 Prevence logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ, 60 hodin | 25 320 Kč | 17900 Kč | 253 200 Kč | 179 000 Kč |
Cílem programu je porozumění obsahu a pojetí primární logopedické prevence, získání kompetencí k podpoře přirozeného vývoje dětské řeči uskutečňované v rámci školních vzdělávacích programů. Získání povědomí o pěstování kultury mluvního projevu. Získání schopnosti porozumění průběhu vývoje dětské řeči a rizikům, která se mohou ve vývoji řeči projevovat. Získání znalostí a praktických dovedností z oblasti účinné podpory rozvoje dětské řeči ve všech složkách, a to jak v oblasti porozumění řeči, tak ve složce expresivní, v oblasti obsahové i formální. Cílem programu je také to, aby absolvent získal způsobilost rozvíjet u dětí dovednosti potřebné pro dobrý vývoj artikulace a seznámení s nejčastějšími odchylkami ve vývoji artikulace. Rozsah 60 vyučovacích hodin rozdělených na 40 hod. teoretické přípravy a 20 hod. praktického nácviku. |
Naše programy svojí formou i náplní odpovídají požadavkům, které jsou ve výše uvedené výzvě
OP VVV na programy DVPP uvedeny.
V tomto přehledu jsou uvedeny pouze programy určené pro pedagogy MŠ.
Další kurzy DVPP pro MŠ:
Název kurzu | Počet hodin | Cena kurzu pro jednoho pedagoga |
Prevence syndromu vyhoření (osobnostní rozvoj pedagogů) | 22 h | 4000 Kč |
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti prevence syndromu vyhoření. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, které přímo souvisejí se zachováním motivace pedagogů ke kvalitnímu a plnohodnotnému výkonu pedagogické práce. Pedagogové jsou často výbornými odborníky z pohledu pedagogického a didaktického, ale jejich práce je založena na mnohdy velmi náročné interakci s dětmi a mladými lidmi. Proto pokládáme za důležité realizovat kurz zaměřený specificky na pracovníky škol a školských zařízení, kterým vzhledem k charakteru jejich povolání hrozí syndrom vyhoření. Program je realizován v rozsahu 22 vyučovacích hodin rozdělených na 17 hod. teoretické přípravy a 5 hod. praktického nácviku. |
||
Náměty pro individuální přístup k dětem ze socioekonomicky znevýhodněného nebo kulturně odlišného prostředí v MŠ | 8 h | 2600 Kč |
Cílem programu je zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků MŠ v oblasti práce s dětmi ze socioekonomicky znevýhodněného nebo kulturně odlišného prostředí. Cílem programu je příprava pedagogických pracovníků na implementaci novely školského zákona v běžné práci mateřské školy. Účastníci se seznámí s metodami individualizovaného přístupu k dětem zesocioekonomicky znevýhodněného nebo kulturně odlišného prostředí a budou je zohledňovat při přípravě a realizaci vzdělávání v MŠ. |
||
Efektivní komunikace | 20 h | 4000 Kč |
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti efektivní komunikace. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, které přímo souvisejí s kompetencemi pedagogů v oblasti komunikace s žáky při vyučovací hodině nebo s dětmi v předškolní a mimoškolní výchově, ale i při komunikaci v pedagogické práci v širším významu slova, zároveň také v komunikaci s kolegy, nadřízenými a v neposlední řadě í při komunikaci s rodiči žáků a dětí. Pedagogové jsou často výbornými odborníky z pohledu pedagogického a didaktického, ale výsledky jejich činnosti mnohdy záleží také na schopnosti efektivně komunikovat s dětmi a mladými lidmi. Program je realizován v rozsahu |
||
Sebepoznání a sebereflexe | 22 h | 4000 Kč |
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti sebepoznání a sebereflexe. Naším programem podpoříme především sebevědomí pedagogů tím, že si uvědomí své slabé a silné stránky, začnou cíleně využívat ve své pedagogické práci svých pozitivních osobnostních předpokladů, naučí se pracovat se svými slabšími povahovými rysy a začnou si uvědomovat, jak pracovat s různými stránkami jejich osobnosti, které jsou dané temperamentem atd. Sebepoznání a sebereflexe jsou předpokladem dalšího osobnostního vývoje, profesionální práce pedagoga i formou prevence ztráty motivace v pedagogické činnosti, popř. syndromu vyhoření.Program je realizován v rozsahu 22 vyučovacích hodin rozdělených na 12 hod. teoretické přípravy a 10 hod. praktické části výuky. |
Naše agentura je rovněž autorizovanou osobou v systému NSK pro konání závěrečných zkoušek pro profesní kvalifikace Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky a Chůva pro dětské koutky. V rámci vyhlášené výzvy může Vaše předškolní zařízení čerpat podporu formou tzv. personální šablony na úhradu nákladů spojených s pozicí chůvy, která pomáhá pedagogickým pracovníkům ve třídách, v nichž jsou alespoň dvě děti mladší 3 let. Podmínkou je, aby chůva splňovala kvalifikační předpoklady dané výzvou, tj. prokázala svou kvalifikaci složením zkoušky pro jednu z výše uvedených profesních kvalifikací. Na náklady spojené se zaměstnáním jedné chůvy na celý úvazek lze čerpat více než 32 000 Kč měsíčně. Ke zkoušce v systému NSK je možné přistoupit i bez absolvování kurzu, lze ji vykonat jako samostatnou zkoušku. Bližší informace jsou k dispozici na
http://www.narodnikvalifikace.cz/kvalifikace-550-Chuva_pro_deti_do_zahajeni_povinne_skolni_dochazky nebo http://www.narodnikvalifikace.cz/kvalifikace-549-Chuva_pro_detske_koutky. Samozřejmě Vám také bližší podrobnosti ke konání závěrečné zkoušky v NSK pro tyto profesní kvalifikace poskytneme telefonicky, písemně, popř. osobně.
Při realizaci programů zohledníme Vaše požadavky na organizační zajištění. Kurzy lze konat jak v moderních prostorech naší agentury, tak přímo ve Vaší mateřské škole. Přizpůsobíme se rovněž Vašim požadavkům na organizaci programů z hlediska časového. Možná je i víkendová výuka. Využijte nabídky programů DVPP, za kterými nemusíte daleko dojíždět.
VSM Academy disponuje moderním zázemím vlastního nového školicího střediska. V tomto moderním výukovém zařízení ve Znojemské ulici v Jihlavě probíhají vzdělávací aktivity v sedmi učebnách s příslušným technickým zázemím.
Materiální a technické vybavení učeben:
Plátno, dataprojektor přenosný, notebook, flipchart, připojení na internet. Přednáškový sál je bezbariérový a vybaven navíc také interaktivní tabulí.
Školicí středisko se nachází na ul. Znojemská 5333/82a, Jihlava a je velmi dobře dostupné městskou hromadnou dopravou, jejíž zastávka se nachází pouze několik metrů od VSM Academy. Účastníci kurzů mohou také využít venkovní parkování u objektu se značnou kapacitou parkovacích míst. Frekventanti kurzů mají přístup na WIFI, k dispozici je kávovar.
Pro bližší informace nás neváhejte kontaktovat.
www.vsmacademy.cz
Mob: 734 800 537, 725 937 876