Přehled naší nabídky DVPP pro sš – na tyto akreditované programy lze čerpat dotaci.
Cena zahrnuje: odborný seminář dle příslušného zaměření, učební pomůcky a materiály, občerstvení a studený catering, tiskové materiály (elektronická verze), závěrečné osvědčení.
Název kurzu | Počet hodin | Šablona, ve které lze kurz realizovat |
Dotace na šablonu při využití jedním pedagogem | Cena kurzu pro jednoho pedagoga | Dotace při využití šablony pro 10 pedagogů |
Cena kurzu pro 10 pedagogů | |||
Náměty na individuální přístup k dětem a žákům ze socioekonomicky znevýhodněného nebo kulturně odlišného prostředí na SŠ |
8 h | III/2.1 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin – e)
Popř. III/2.12 Vzdělávání pedagogického sboru SŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin – ½ sboru |
3376 Kč |
2600 Kč |
33 760 Kč |
26 000 Kč |
|||
Cílem programu je zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti práce žáky ze socioekonomicky znevýhodněného nebo kulturně odlišného prostředí na SŠ. Účastníci se seznámí s metodami individualizované výuky žáků ze socioekonomicky znevýhodněného nebo kulturně odlišného prostředí a budou je zohledňovat při přípravě a realizaci výuky na SŠ. Program je realizován v rozsahu 8 vyučovacích hodin rozdělených na 5 hod. prezenční teoretické přípravy a 3 hod. prezenční praktické výuky. |
|||||||||
Rozvoj čtenářské gramotnosti na SŠ a VOŠ I. |
8 h | III/2.1 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin – a)IV/2.1 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin – a) |
3376 Kč |
2600 Kč |
33 760 Kč |
26 000 Kč |
|||
Cílem kurzu je vybavit učitele SŠ a VOŠ profesními, především metodologickými kompetencemi v oblasti čtenářské gramotnosti. Jde o cíle dovednostně zaměřené, tj. o cíle interpretační a didaktické, jež jsou vzájemně propojené a podmíněné. Na konci vzdělávacího programu budou jeho účastníci schopni:
Program je realizován v rozsahu 8 vyučovacích hodin rozdělených na 3 hod. prezenční teoretické přípravy a 5 hod. prezenční praktické výuky. |
|||||||||
Náměty pro výuku reálií německy mluvících zemí na SŠ a VOŠ | 8 h | III/2.1 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin – c)
IV/2.1 Vzdělávánípedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin – c) |
3376 Kč |
2600 Kč |
33760 Kč |
26000 Kč |
|||
Cílem programu je zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti výuky reálií německy mluvících zemí. Je zaměřen na podporu schopnosti atraktivní a motivující formou vyučovat poznatky z oblasti reálií, a to také pro zvýšení motivace žáků k učení se němčině jako prvnímu nebo druhému jazyku. Naším programem podpoříme využívání učiva reálií pro výuku průřezových témat. Program je realizován v rozsahu 8 vyučovacích hodin rozdělených na 1 hod. prezenční teoretické přípravy a 7 hod. prezenční praktické výuky. |
|||||||||
Riziko syndromu vyhoření učitelské profese na SŠ |
8 h | III/2.1 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin – i)
IV/2.1 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin – i) |
3376 Kč |
2600 Kč |
33760 Kč |
26000 Kč |
|||
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti prevence syndromu vyhoření. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, které přímo souvisejí se zachováním motivace pedagogů ke kvalitnímu a plnohodnotnému výkonu pedagogické práce. Pedagogové jsou často Program je realizován v rozsahu 8 vyučovacích hodin rozdělených na 6 hod. prezenční teoretické přípravy a 2 hod. prezenční praktické výuky. |
|||||||||
Náměty pro výuku finanční gramotnosti na SŠ a VOŠ | 8 h | III/2.1Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin – b)
IV/2.1 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin – b) |
3376 Kč |
2600 Kč |
33760 Kč |
26000 Kč |
|||
Cílem programu je zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti výuky finanční gramotnosti. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, zejména učitelů matematiky na gymnáziích, SOŠ, odborných učilištích a VOŠ, které přímo souvisejí s výukou základů finanční gramotnosti na středních školách, učilištích a VOŠ. Téma finanční gramotnosti je velice aktuální a potřebné, a to zejména pro věkovou skupinu žáků a studentů, kteří navštěvují tento stupeň vzdělávání. Program bude realizován v rozsahu 8 vyučovacích hodin, z toho jsou 6 hod. teoretické přípravy a 2 hod. praktické výuky. |
|||||||||
Efektivní elektronická komunikace |
16 h |
III/2.2 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin – k)
IV/2.2 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin – k) |
6 752 Kč |
4200 Kč |
67520 Kč |
42 000 Kč |
|||
Cílem programu je zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti ICT. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně využívání ICT ve výuce. Program je zaměřen zejména na zdokonalování kompetencí pedagogů v oblasti efektivní elektronické komunikace. Program bude realizován v rozsahu 16 vyučovacích hodin rozdělených na 10 hod. teoretické přípravy a 6 hod. praktického nácviku. |
|||||||||
Jak učit reálie německy mluvících zemí – příklady dobré praxe |
16 h |
III/2.2 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin – c)
IV/2.2 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin – c) |
6 752 Kč |
4200 Kč |
67520 Kč |
42 000 Kč |
|||
Cílem programu je zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblastim výuky reálií německy mluvících zemí. Je zaměřen na podporu schopnosti atraktivní a motivující formou vyučovat poznatky z oblasti reálií, a to také pro zvýšení motivace žáků k učení se němčině jako prvnímu nebo druhému jazyku. Naším programem podpoříme využívání učiva reálií pro výuku průřezových témat. Důraz je kladen na mezipředmětové vztahy a akcentaci možnosti lepšího uplatnění žáků se znalostmi němčiny na trhu práce. Program bude realizován v rozsahu 16 vyučovacích hodin rozdělených na 4 hod. teoretické přípravy a 12 hod. praktické části výuky. Praktická část je zaměřena na metodický rozbor výukových prezentací a pracovních listů k výuce reálií německy mluvících zemí. Tyto prezentace, pracovní listy a metodiky budou v el. podobě účastníkům zpřístupněny ke stažení pro využití v jejich praxi ve výuce. |
|||||||||
Rozvoj čtenářské gramotnosti na SŠ a VOŠ II. |
16 h |
III/2.2 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin – a)
IV/2.2 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP |
6 752 Kč | 4200 Kč | 67520 Kč |
42000 Kč |
|||
Cílem kurzu je vybavit učitele SŠ a VOŠ profesními, především metodologickými kompetencemi v oblasti čtenářské gramotnosti. Jde o cíle dovednostně zaměřené, tj. o cíle interpretační a didaktické, jež jsou vzájemně propojené a podmíněné. Na konci vzdělávacího programu budou jeho účastníci schopni:
rozpoznat klady i úskalí kreativní interpretace Program bude realizován v rozsahu 16 vyučovacích hodin rozdělených na 6 hod. teoretické přípravy a 10 hod. praktického nácviku. |
|||||||||
Prevence syndromu vyhoření (osobnostní a profesní rozvoj pedagogů) |
22 h |
III/2.2 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin – i) |
6752 Kč |
4200 Kč |
67520 Kč |
42000 Kč |
|||
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti prevence syndromu vyhoření. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, které přímo souvisejí se zachováním motivace pedagogů ke kvalitnímu a plnohodnotnému výkonu pedagogické práce. Pedagogové jsou často výbornými odborníky z pohledu pedagogického a didaktického, ale jejich práce je založena na mnohdy velmi náročné interakci s dětmi a mladými lidmi. Proto pokládáme za důležité realizovat kurz zaměřený specificky na pracovníky škol a školských zařízení, kterým vzhledem k charakteru jejich povolání hrozí syndrom vyhoření. Program bude realizován v rozsahu 22 vyučovacích hodin rozdělených na 17 hod. teoretické přípravy a 5 hod. praktického nácviku. |
|||||||||
Efektivní komunikace (osobnostní a profesní rozvoj pedagogů) |
20 h |
III/2.2 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin – i) |
6752 Kč |
4200 Kč |
67520 Kč |
42000 Kč |
|||
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti efektivní komunikace. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, které přímo souvisejí s kompetencemi pedagogů v oblasti komunikace s žáky při vyučovací hodině nebo s dětmi v předškolnín a mimoškolní výchově, ale i při komunikaci v pedagogické práci Program bude realizován v rozsahu 20 vyučovacích hodin rozdělených na 12 hod. teoretické přípravy a 8 hod. praktického nácviku. |
|||||||||
Sebepoznání a sebereflexe (osobnostní rozvoj pedagogů) |
22 h |
III/2.2 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin – i) |
6752 Kč |
4200 Kč |
67520 Kč |
42000 Kč |
|||
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti sebepoznání a sebereflexe. Naším programem podpoříme především sebevědomí pedagogů tím, že si uvědomí své slabé a silné stránky, začnou cíleně využívat ve své pedagogické práci svých pozitivních osobnostních předpokladů, naučí se pracovat se svými slabšími povahovými rysy a začnou si uvědomovat, jak pracovat s různými stránkami jejich osobnosti, které jsou dané temperamentem atd. Sebepoznání a sebereflexe jsou předpokladem dalšího osobnostního vývoje, profesionální práce pedagoga i formou prevence ztráty motivace v pedagogické činnosti, popř. syndromu vyhoření. Program bude realizován v rozsahu 22 vyučovacích hodin rozdělených na 12 hod. teoretické přípravy a 10 hod. praktického nácviku. |
|||||||||
Základy finanční gramotnosti ve výuce na gymnáziích, SOŠ a SOU (matematické gramotnosti) |
24 h |
III/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – b) |
10128 Kč |
7500 Kč |
101280 Kč
|
75000 Kč |
|||
Cílem programu je zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti výuky finanční gramotnosti. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, zejména učitelů matematiky na gymnáziích, SOŠ a odborných učilištích, které přímo souvisejí s výukou základů finanční gramotnosti na středních školách a učilištích. Téma finanční gramotnosti je velice aktuální a potřebné, a to zejména pro věkovou skupinu žáků, kteří navštěvují tento stupeň vzdělávání. Programbude realizován v rozsahu 24 vyučovacích hodin rozdělených na 16 hod. teoretické přípravy a 8 hod. praktického nácviku. |
|||||||||
Efektivní elektronická komunikace a úprava textu |
24 h |
III/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – k) IV/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – k) |
10128 Kč |
7500 Kč |
101280 Kč |
75000 Kč |
|||
Cílem programu je zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti ICT. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně využívání ICT ve výuce. Program je zaměřen zejména na zdokonalování kompetencí pedagogů v oblasti efektivní elektronické komunikace a úpravy textu. Program bude realizován v rozsahu 24 vyučovacích hodin rozdělených na 12 hod. teoretické přípravy a 12 hod. praktického nácviku. |
|||||||||
Mentoring na SŠ a VOŠ |
24 h |
III/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – d) IV/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – d) |
10128 Kč |
7500 Kč |
101280 Kč |
75000 Kč |
|||
Cílem programu je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti mentorinku. Naším programem podpoříme zavádění tohoto systému do běžné praxe středních a vyšších odborných škol. Předpokladem implementace mentorinku jako moderní součásti života škol a školských zařízení je dobrá znalost tohoto pojetí ze strany pedagogických pracovníků. Program tedy vede k seznámení pedagogů s mentorinkem a osvojení si základních principů mentorinku, aby mohl být zaveden do každodenní školské praxe. Program bude realizován v rozsahu 24 vyučovacích hodin rozdělených na 18 hod. teoretické přípravy a 6 hod. praktického nácviku. |
|||||||||
Jak předcházet syndromu vyhoření |
24 h |
III/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – i) IV/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – i) |
10128 Kč |
7500 Kč |
101280 Kč |
75000 Kč |
|||
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti prevence syndromu vyhoření. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, které přímo souvisejí se zachováním motivace pedagogů ke kvalitnímu a plnohodnotnému výkonu pedagogické práce. Pedagogové jsou často výbornými odborníky z pohledu pedagogického a didaktického, ale jejich práce je založena na mnohdy velmi náročné interakci s dětmi a mladými lidmi. Proto pokládáme za důležité realizovat kurz zaměřený specificky na pracovníky škol a školských zařízení, kterým vzhledem k charakteru jejich povolání hrozí syndrom vyhoření. Program bude realizován v rozsahu 24 vyučovacích hodin rozdělených na 17 hod. teoretické přípravy a 7 hod. praktického nácviku. |
|||||||||
Náměty pro výuku němčiny na SOŠ a VOŠ |
24 h |
III/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – c) IV/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – c) |
10 128 Kč |
7500 Kč |
101280 Kč |
75000 Kč |
|||
Cílem programu je zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti výuky němčiny. Je zaměřen na podporu schopnosti atraktivní a motivující formou vyučovat zejména poznatky z oblasti reálií německy mluvících zemí, ale i gramatického učiva. Cílem je zvýšení motivace žáků k učení se němčině jako prvnímu nebo druhému jazyku. Důraz je kladen na mezipředmětové vztahy a Program bude realizován v rozsahu 24 vyučovacích hodin rozdělených na 8 hod. teoretické přípravy a 16 hod. praktického nácviku. |
|||||||||
Rozvoj čtenářské gramotnosti na SŠ a VOŠ III. |
24 h |
III/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – a) IV/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků VOŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – a) |
10128 Kč |
7500 Kč |
101280 Kč |
75000 Kč |
|||
Cílem kurzu je vybavit učitele SŠ a VOŠ profesními, především metodologickými kompetencemi v oblasti čtenářské gramotnosti. Jde o cíle dovednostně zaměřené, tj. o cíle interpretační a didaktické, jež jsou vzájemně propojené a podmíněné. Na konci vzdělávacího programu budou jeho účastníci schopni:
Program bude realizován v rozsahu 24 vyučovacích hodin rozdělených na 8 hod. teoretické přípravy a 16 hod. praktického nácviku. |
|||||||||
Mentoring jako součást moderní školy |
42 h |
III/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – d) |
10128 Kč |
7500 Kč |
101280 Kč |
75000 Kč |
|||
Výuka probíhá prezenční formou, a to v rozsahu 30 hod. teoretické výuky a 12 hod. praktické výuky. Organizace jednotlivých kurzů bude přizpůsobena požadavkům účastníků. Cílem programu je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti mentoringu. Naším programem podpoříme zavádění tohoto systému do běžné praxe škol. Předpokladem implementace mentoringu jako moderní součásti života škol a školských zařízení je dobrá znalosttohoto pojetí ze strany pedagogických pracovníků. Program tedy vede k seznámení pedagogů s mentoringem a osvojení si základních principů mentoringu, aby mohl být zaveden do každodenní školské praxe. |
|||||||||
Finanční gramotnost ve výuce na gymnáziích, SOŠ a SOU |
32 h |
III/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – b) |
10128 Kč |
7500 Kč |
101280 Kč |
75000 Kč |
|||
Cílem programu je zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti výuky finanční gramotnosti. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, zejména učitelů matematiky na gymnáziích, SOŠ a odborných učilištích, které přímo souvisejí s výukou základů finanční gramotnosti na středních školách a učilištích. Program bude realizován v rozsahu 32 vyučovacích hodin rozdělených na 16 hod. teoretické přípravy a 16 hod. praktické výuky. Program je zaměřen na cílovou skupinu pedagogických pracovníků škol a školských zařízení, popř. vedoucích pedagogických pracovníků škol. Program je určen učitelům gymnázií, učitelům SOŠ a SOU, primárně vyučujícím matematiky, ale i dalším pedagogům, kteří ve své výuce mohou zejména v rámci průřezových témat základy finanční gramotnosti aplikovat ve výuce, vedoucím pedagogickým pracovníkům gymnázií a SOŠ a SOU a asistentům pedagoga. Zohledníme oborové zaměření škol, na kterých pedagogové vyučují. |
|||||||||
Kariérové poradenství |
42 h |
III/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 24 hodin – g) |
10128 Kč |
7500 Kč |
101280 Kč |
75000 Kč |
|||
Cílem programu je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti kariérového poradenství. Naším programem přispějeme k podpoře zavádění kariérního poradenství do běžné praxe škol, které je zatím realizováno zejména výchovnými poradci, protože pozice kariérového poradce nemá oporu v současné platné školské legislativě. Předpokladem zavádění kariérového poradenství do života škol a školských zařízení je dobrá znalost této problematiky ze strany pedagogických pracovníků. Program bude realizován v rozsahu 42 vyučovacích hodin rozdělených na 30 hod. teoretické přípravy a 12 hod. praktické výuky. |
Naše programy svojí formou i náplní odpovídají požadavkům, které jsou ve výše uvedené výzvě OP VVV na programy DVPP uvedeny.
Přehled naší nabídky dalších akreditovaných programů DVPP
Název kurzu | Počet hodin | Cena kurzu pro jednoho pedagoga |
Význam motivace ve výuce na SŠ | 8 h | 2600 Kč |
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti schopnosti využití motivace ve výuce na střední škole. Naším programem podpoříme zvýšení úrovně těch kompetencí pedagogických pracovníků, které přímo souvisejí se schopnostmi pedagogů v oblasti zvýšení zájmu žáků o výuku a prevence předčasného Program bude realizován v rozsahu 8 vyučovacích hodin rozdělených na 4 hod. teoretické přípravy a 4 hod. praktického nácviku. |
||
Motivace a aktivizační metody ve výuce na SŠ | 16 h | 4000 Kč |
Cílem programu je osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků v oblasti schopnosti využití motivace Program bude realizován v rozsahu 16 vyučovacích hodin rozdělených na 8 hod. teoretické přípravy a 8 hod. praktického nácviku. |
Ve výše uvedeném přehledu jsou pouze programy určené pro pedagogické pracovníky SŠ a VOŠ. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Po ukončení semináře účastníci získají závěrečné osvědčení o absolvování kurzu.
Při realizaci programů zohledníme Vaše požadavky na organizační zajištění. Kurzy lze konat jak v moderních prostorech naší agentury, tak přímo ve Vaší škole. Přizpůsobíme se rovněž Vašim požadavkům na organizaci programů z hlediska časového. Možná je i víkendová výuka. Využijte nabídky programů DVPP, za kterými nemusíte daleko dojíždět.
VSM Academy disponuje moderním zázemím vlastního nového školicího střediska. V tomto moderním výukovém zařízení ve Znojemské ulici v Jihlavě probíhají vzdělávací aktivity v sedmi učebnách s příslušným
technickým zázemím.
Materiální a technické vybavení učeben:
Plátno, dataprojektor přenosný, notebook, flipchart, připojení na internet. Přednáškový sál je bezbariérový a vybaven navíc také interaktivní tabulí.
Školicí středisko se nachází na ul. Znojemská 5333/82a, Jihlava a je velmi dobře dostupné městskou hromadnou dopravou, jejíž zastávka se nachází pouze několik metrů od VSM Academy. Účastníci kurzů mohou také využít venkovní parkování u objektu se značnou kapacitou parkovacích míst. Frekventanti kurzů mají přístup na WIFI, k dispozici je kávovar.
Pro další informace nás neváhejte kontaktovat.
www.vsmacademy.cz
Mob: 734 800 537, 725 937 876